وبلاگ

نوار نقاله فروشگاهی

نوار نقاله

در این پست به ساخت و فروش نوار نقاله فروشگاهی پرداختیم :

فروش نوار نقاله فروشگاهی با کیفیت

نوار نقاله ابزاری پرکاربرد است که در فروشگاه ها به میزان بالایی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای خرید این محصول می توانید به مراکز فروش و سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و با اطلاع از قیمت های متنوع و انواع مختلف آن، محصول انتخابی خود را خریداری کنید.

نوار نقاله فروشگاهی

این ابزار در فروشگاه های کوچک و بزرگ کابرد فراوان دارد. این وسیله دارای چرخ می باشد و انعطاف پذیری بالایی دارد. برای گذر در فروشگاه، برای خروج محصولات خریداری شده از فروشگاه می توانید از این ابزار استفاده کنید.

نوار نقاله تخلیه محصول: این محصول انعطاف پذیر و متحرک می باشد و می توانید ارتفاع آن را به دلخواهتان تنظیم کنید. این وسیله قابلیت بارگیری از کامیون و خودرو ها را دارد و با وصل شدن به اتومبیل ها می تواند بارگیری کند و به راحتی از آن جدا شود و به مکان مورد نظر هدایت شود.
نوار نقاله انتقال: این نوع نوار نقاله، قابلیت تنظیم طول و حجم را دارد و به راحتی برای هرکاری قابل تنظیم شدن است.
نوار نقاله شمارشگر: این نوع نوار نقاله کارایی زیادی برای شمارش محصولات دارد و توسط حسگرهای لیزری تعداد محصولات موجود بر روی آن را تشخیص می دهد و حسگرهای تعبیه شده در آن برای تخلیه بار موثر می باشد.

فروش تخفیفی نوار نقاله فروشگاهی در ابعاد سفارشی، یکی از بهترین و متنوع ترین خدماتی می باشد، که امروزه شرکت های تولیدی برای جلب رضایت مشتریان و فروش بالاتر محصولات خود انجام می دهند.

کانوایر

همان طور که می دانید بسته به نوع فروشگاه و کارایی که مدیر از آن می خواهد، ابعاد نوار نقاله حائز اهمیت است. به همین دلیل کارفرمایان ترجیح می دهند سایز نوار نقاله فروشگاهی سفارشی دلخواه خود را به تولید کننده ارائه دهند.

حتما بخوانید  کانوایر های خط انتقال

شما با مراجعه به نمایندگی های معتبر می توانید، نقاله فروشگاهی ارزان را در ابعاد دلخواه سفارش دهید. سایت ما نیز یکی از نمایندگان متخصص در زمینه ساخت و عرضه انواع نوار نقاله استاندارد فروشگاهی در اشکال و سایزهای دلخواه مشتری می باشد.

 از این پست هم دیدن فرمایید : الواتور چیست ؟

عرضه کننده نوار نقاله انتقال مواد

این وسیله کاربردی را به کارفرمایان و مشتریان با بهترین کیفیت عرضه می دارد. نوار انتقال مواد دارای کاربردهای زیر می باشد:

  • استفاده در خطوط تولید و بسته بندی، مانند بسته بندی میوه و سبزی، اسباب بازی، حبوبات
  • جهت ایجاد اتوماسیون در خطوط پیوسته

لازم به ذکر است، جنس و ضخامت نوار باید متناسب با نوع ماده مورد انتقال باشد. عرضه کننده، نوار نقاله انتقال مواد را در اشکال مختلفی در بازار پخش می کند. از اشکال نوار نقاله انتقال مواد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

نوار نقاله

استفاده از نوار نقاله باعث می گردد که جابجایی مواد سنگین راحت تر از قبل شود، و حمل و نقل و سرعت کارها بیشتر از قبل گردد. با استفاده از نوارهای نقاله انتقال مواد، می توان اتوماسیون بسیار خوب و درجه یکی را در خط تولید در کارخانه ها، کارگاه ها و فروشگاه ها ایجاد نمود.

صنعت کاران پیشرو بزرگترین تولید کننده انواع نوار نقاله و کانوایر در ایران می باشد
  •  نشانی کارگاه شماره ۱: تهران،رباط کریم، جاده ساوه، خیابان قرمز، کوچه هفتم قطعه ی 80
  •  نشانی کارگاه شماره ۲: اتوبان ساوه, جنب پایانه باربری, شهرک صنعتی نسیم شهر
  •  تلفن: ۵۵ ۹۱۰ ۵۶۱ ۲۱ ۹۸+
  •  موبایل: ۵۹ ۳۰ ۵۳۰ ۹۱۲ ۹۸+
  •  موبایل: ۱۶ ۲۳ ۱۶۴ ۹۱۲ ۹۸+