وبلاگ

فروش ، خرید تسمه های نوار نقاله توری فلزی – استیل

فروش ، خرید تسمه های نوار نقاله توری فلزی – استیل – گالوانیزه METAL BELT CONVEYOR

تسمه نوار نقاله توری فلزی ، فولادی ، آهنی ، گالوانیزه ، استیل 304 ، 310 ، 316 زیر مجموعه تسمه های نوار نقاله بوده و بسیار پرمصرف می باشد. شرکت های مختلف از تسمه توری نوار نقاله ، فلزی ، نوار نقاله توری نسوز ، سیمی ، توری نقاله فلزی ، استیل کورد استفاده می کنند. در صورتی که امکان استفاده از دیگر تسمه های نوار نقاله نظیر: پی وی سی PVC ، پی یو PU ، سیلیکونی ، مدولار ، لاستیکی و… نداشته باشیم، از تسمه های فلزی استفاده می کنیم.   تسمه های استیل ، گالوانیزه توری به صورت بافت مفتول های فلزی با قطر و مش های مختلف تولید می گردد. در تسمه های استیل – گالوانیزه توری مش یا چشم تسمه و عرض تسمه و جنس مفتول مصرفی بسیار مهم است.

کانوایر تیغه دار استوک

کانوایر تیغه دار استوک

 

نوار نقاله استیل قابل شستشو

پخش عمده نوار نقاله استیل قابل شستشو را شرکت های مختلف تولید کننده و همچنین شرکت های وارداتی انجام می دهند. این گونه از محصول، در برابر آب و رطوبت مقاوم می باشد و به همین دلیل است که می شود به راحتی آن را شستشو داد.

نوار نقاله استیل درجه یک

در مناطق گوناگونی از کشورمان می شود نوار نقاله استیل درجه یک و اصل را پیدا کرد. در این مراکز حتماً شما با برندهای خوب دنیا رو به رو خواهید شد که محصولات خود را از بهترین استیل تولید می کنند. این گونه از کالا در برابر آب، سرما و رطوبت مقاومت بالایی دارد و همچنین حرارت نیز آن را به راحتی از بین نمی برد.

حتما بخوانید  تسمه نقاله

مزایای نوار نقاله استیل

یکی از محصولاتی که از جنس استیل می توان برای ساخت آن استفاده نموده، نوار نقاله بوده، زیرا در برخی از مکان هایی که به کار می روند ممکن است ترکیبات خورنده و یا برخی از عواملی که سبب سایش در نوار نقاله شده وجود داشته، از این رو بهترین کار ساخت انواع نوار نقاله استیل می باشد.

کاربرد نوار نقاله استیل

نوار نقاله استیل را معمولا در شرکت های صنعتی که با انواع مواد شیمیایی و کار داشته نیز می توان استفاده نمود، زیرا این مواد نمی توانند بر روی جنس این نوار نقاله ها تاثیرات نا مناسبی بگذارند.نوار نقاله استیل در این چند ساله تبدیل به یکی از کاربردی ترین نوار نقاله ها شده، زیرا بدین ترتیب می توانند از مزایای بسیار زیادی که نوار نقاله استیل داشته، بهره مند بشوند. برای راحت تر خرید نمودن نوار نقاله استیل ، می توان به سایت های اینترنتی مربوط به انواع نوار نقاله رفته و با مشاوران این سایت ها ارتباط برقرار نمود.